مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 17:502021-09-15سياسي

لزوم تقویت روحیه کارآفرینی در دختران جوان و فارغ التحصیل


وبینار آموزشی «زنان کارآفرین، الگوها و دورنمای نوین کسب و کار» ویژه دانشجویان، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دختر برگزار شد.

- ایسنا/گیلان وبینار آموزشی زنان کارآفرین، الگوها و دورنمای نوین کسب و کار ویژه دانشجویان، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دختر برگزار شد.

فریبا مهدیون در نشست مجازی زنان کارآفرین، الگوها و دورنمای نوین کسب و کار ، با اشاره به فعالیت مشترک و یکپارچه انجمن صنفی زنان مدیر و کارآفرین و انجمن ملی زنان کارآفرین، اظهار کرد: 17 سال از فعالیت انجمن ملی زنان کارآفرین می گذرد و کلیه قوانین حقوقی لازم از جمله برگزاری مجامع و انتخابات هیئت مدیره را انجام می دهیم.

وی هدف اصلی از راه اندازی انجمن زنان کارآفرین را ترویج و توسعه کارآفرینی ویژه دختران جوان و فارغ التحصیل دانست و افزود: همچنین به دنبال توان افزایی زنان صاحب کسب و کار و کارآفرین هستیم.

رییس هیئت مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین، با اشاره به عضویب 111 نفر در این انجمن از سراسر کشور، تصریح کرد: اعضا سرمایه ما هستند و در حال حاضر سه نمایندگی در استان های گیلان، گلستان و کرمانشاه داریم.

مهدیون، انجمن زنان کارآفرین را یک نهاد مدنی غیر دولتی دانست که کلیه فعالیت های آن داوطلبانه و توسط زنان صاحب کسب و کار و کارآفرین انجام می شود و اضافه کرد: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت روحیه کارآفرینی در دختران جوان و فارغ التحصیل

لزوم تقویت روحیه کارآفرینی در دختران جوان و فارغ التحصیل